Improving your Google Pagerank چگونه در صدر نتایج جستجوی گوگل دیده شویم؟

سلام دوستان عزیز در پست های قبلی در مورد پیج رنک و مفهوم آن مباحثی را مطرح کردم در ادامه مطالب قبلی می خواهم مطلبی را در مورد اینکه چگونه در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل دیده شویم مطرح نمایم.

 

یکی از مهمترین بخشها برای کسب جایگاهی بهتر در نتایج جستجو تگها و برچسبهای مطالب هستند.

حال اگر برچسبهای که شما انتخاب کرده اید با کلید واژه هایی که کاربران جستجو می کنند هر چه به هم نزدیکتر باشند احتمال اینکه در صفحه اول دیده شوید بالا می رود.

راههای زیادی برای انتخاب برچسبها وجود دارد ولی امروز می خواهم راهی مطمئن را به شما دوستان معرفی نمایم.

آیا میدانستید که شما می توانید به راحتی به بیشترین عباراتی که در حوزه های مختلف توسط کاربران جستجو شده است دسترسی داشته باشید؟

بله شما با استفاده از ابزار Google Insights for Search که به راحتی توسط گوگل در اختیار کاربران قرار می گیرد می توانید به این عبارات دسترسی داشته باشید.

در نتیجه با استفاده درست از این عبارات جایگاه خوبی را در نتایج جستجو کسب و به این وسیله سبب جذب بازدید کننده ها و افزایش ترافیک سایتتان شوید.

کمی با گوگل اینسایت (Google Insights)  آشنا شویم.
برای دسترسی به این ابزار مفید می توانید از لینک زیراستفاده نمایید.

http://www.google.com/insights/search
پس از ورود به آدرس فوق شما می توانید با انتخاب یک  کشور,استان و یا ایالت به بیشترین کلمات و عباراتی که در این مناطق جستجو شده است دست یابید.

در ضمن علاوه بر انتخاب مناطق به راحتی می توانید بازه های زمانی را هم معیین کنید.

برای جستجوی دقیق تر مواردی مثل نوع جستجوها که می تواند جستجوی عکس وب یا محصولات مختلف را شامل شود و همچنین موضوع جستجوها قابل انتخاب هستند.

بعد از انتخاب موارد بالا و کلیک بر روی دکمه search نتایج برای شما به نمایش در خواهد آمد .

از این به بعد شما به راحتی می توانید بدانید که چه کلماتی در چه مکانها و بازه های زمانی بیشتر مورد جستجو قرار گرفته اند و از این قابلیت در قرار گرفتن در صدر نتایج جستجو استفاده نمایید.